World Series of Kapás

kvnsky, wplnts, chocolate és audiosultan presztizs csatája az elvetemült mechwárt téri szerencsejáték-barlangoyában

Friss topikok

Linkblog

Archívum

WSOK Event #5 - szokásos ezres NL holdem + rebuy. 2008. szept. 21.

2008.09.22. 11:39 - audiosultan

Jójó!

Na tegnap megint volt egy kis event. most már egy picit kezd ilyen általánossá válni ez a négy fős sit and go, ezúttal a Vasi volt a "negyedik" arc a robi, pete én hármas mellé.

Pont emiatt, hogy a héten sok ilyet játszottunk, valahogy nem voltunk annyira rajta a témán, ezért nagyon nagyon "közepesnek" mondható a játék színvonala.

Aktuális vendégünk, Vasi teljesen korrektül helyt állt szép stacket épített fel a verseny első szakaszában, ahol most mindenki egy kicsit short stackként indult, mivel csak 1.000.000 chip volt kiosztva 10-20 ezres első vakszinthez. tehát ilyen shakes-szerű volt a dolog.

nagyon passzív volt rbnsky játéka a tegnap este folyamán, sajnos egyszer rebuyolni is kényzerült, amikor már annyira short stack volt, hogy az ATo-m ellen meg se nézve a lapjait all in-t tolt, amely egy 93o-volt ha jól emlékszem, szóval a nagy számok törvénye alapján már állítása szerint biztos, hogy jó lapnak kellett volna lennie, de hát nem az volt... valamit elszámolhatott, vagy pedig egyszerűen tényleg ilyen a póker, hogy van hogy fél órán át csak fold fold fold fold. Robi a rebuy mellett döntött.

közben tényleg jellegtelen játék folyt az asztalnál, pete is kicsit visszább csúszott egy shortabb stackbe, vasi viszonylag kiegyensúlyozottan állt, amikor történt egy izgis leosztás. AQ lapokat pillantottam meg kis vakból, káró színben, és emeltem vele vmi. 4 BB-t. ezt a vasi szinte szó nélkül megadta, majd wplnts all in ment. ekkor elkezdtem gondolkodni, és arra jutottam, hogy nem teszem őt AK-ra, teljesen esélytelen, hogy az van nála.. :) inkább vmi 99 vagy ilyesmi. már cska kb. 600.000-e volt, úgyhogy megadtam ezt az all in-t, és - nagy meglepetésemre - a vasi is megadta. szóval monster pot gyűlt össze. ekkor jött le az egyszínű flop - kör Q9x nem emlékszem pontosan, a dáma az biztos volt. ahogy ezt megpillantottam behívtam a Vasit is all in, mert gondoltam, hgoy hát flöss para, meg minden, de most még egyelőre jó vagyok, lépnem kell, vagy azzal, hogy kizárom őt, vagy pedig beszáll-beszáll akor is ott van a top pár top kickerem. hátha nem jön le a flass. ekkor mutatás volt, és wplntoya meg wassy is AKo-t mutatott, dávidnál volt az Ah, petenél a Kh. nem jött le a flöss, és a király se, úgyhogy monster potot húztam be, és heads up szituáció alakult ki a rebuyoló, passzívan játszó rbnsky és köztem. mint már oly sokszor. nagyon durva volt, nálam volt kb. 4,400,000, robinál meg kb. 600 ezer. kb. az első, vag ymásodik körben már persze all in mentünk, nem mákoltam le a robit, a 33-a full house-á javult, az én 67s-em pedig sehová nem javult.

ezek után beindult a szokásos heads up para, egy két végigvitt hand-del, de érezhető volt, hogy kvnsky összeszedte magát, és halál komolyra vette a figurát. ekkor volt már sokadszorra, hogy emeltem preflop, és a robi visszaemelt, ezúttal all inig ment. Q9-em volt, és sokat gondolkoztam, majd eszembe jutott, hogy hát bazmeg, a Jamie Gold is ezzel nyert a Wasicka ellen, amikor már rájött, hogy játékban nem veheti fel a versenyt ellene (persze azért ez nem egészen volt így most, de éreztem hogy short stack-ként nagyobb nyomást tud rám gyakorolni a robi, mint én big stack-ként rá), szóval féltem a nyomasztásától, nem tettem rbnsky-t valami nagyon nagyon erős kézre, gondoltam, hogy ő is inkább dobatni akar, így valamilyen furcsa okból megadtam. A7o-t mutatott.

Robi mondta, hogy najó ő ezt nem nézi, majd elindult kifelé a kapás luxuspókerterméből, és mire feleszmélt én már leosztottam az elképesztő 997 boardot. turnre valami király érkezett, és a river pedig elképesztő módon még egy 9-es lett, így megint egy pókerrel behúztam az újabb braceletemet. beszéltünk utána erről, hogy mennyire volt oké ez a call a részemről, rbnsky le is osztott 10 próbaboardot erre a két lapra, de hát 5-5 jött ki, szóval most már BIZTOS, hogy nagyon jó megadás volt a részemről. lol.

a póker után elmentünk a pete-el kajálni egy geci jó tradicionális magyar menüt a duplába, majd visszajöttünk, és csak úgy tök random beültünk pokerstarson egy öt dellás pot limit 5 card draw sit and joe-ra, amit aztán csodával határos módon, szép játékkal, és egészséges mázlival megnyert(ünk). nagy megőrülés volt, mikor a heads up-ban egy három ***-os tagot alázott szét a pete, majd végül megadta a kegyelemdöfést egy nyitott sorhúzóra lejövő 7-essel, kialakítva a hetes magas sorát, amely ellen RAGS két párja csődöt mondott. one time baby. one time!!!!! és jól lejött..

szóval tegnap ennyi volt a játékszenvedély, majd még jelentkezem.

BRACELET COUNT:

1.adsltn - 4 (vagy három, ha a razz event nem számít)

2.wplnts - 1

.....

lassan kezdem úgy érezni magam, mint a kapás tér phil hellmuth-ja. höhöhhöhöh. na de a main eventet kéne behúzni... na csőcsőcsőcsőcs

A bejegyzés trackback címe:

https://mechwartpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr15675525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása