World Series of Kapás

kvnsky, wplnts, chocolate és audiosultan presztizs csatája az elvetemült mechwárt téri szerencsejáték-barlangoyában

Friss topikok

Linkblog

Archívum

WSOK EVENT #4 - szintén nolimit holdem ezres+ rebuy aki akar (szept. 18)

2008.09.19. 15:40 - audiosultan

jó jó!

na a tegnapi sit and joe-ról már talán kicsit bővebben is tudok írni, mivel vannak még emlékeim talán. négyen vágtunk neki a negyedik eventnek, a klasszikus négyes voltunk, ribánszki róbert, kende csokoládé, mi növények happy-peti, bozóki ambrus.

a játék elején nem nagyon voltunk ráhangolódva, gyakorlatilag 10/20-as vakoknál már simán mentek az ezres potok, 6BB alatti preflop emelésnek gyakorlatilag nem volt értéke, ezért preflop nemvolt ritka a 240-es, 300-as beemelés sem. szóval tűzijáték ment rendesen.

mindenki felelőtlenül játszott, iszonyatos blöffök, és agresszorkodások voltak, főleg először az én részemről, aztán már mindenki így tolta. először csoki ment le short stackbe irracionális blöff kísérletekkel, majd aztán valahogy visszahozta magát a pokolból, wplnts, rbnsky és az én stackem össze vissza változott, gyakorlatilag senki se volt kiegyensúlyozott állapotban stack-méretet tekintve. tényleg tényleg nagyon elfajult a játék. aki lement 1000 alá (a 3000-es indulótőkéből) az mind rendesen vissza is jött, szóval nagyon érdekesen alakultak a dolgok.

konkrét partykra csak annyira emlékszem hogy 95x semleges boardon pl. robinak volt K9-e, amire csoki rátolta az all int gyakorlatilag lófasszal (A4), és a riveren eltalálta az ász. utána az én JJ-m vérzett el csoki 45 of spades flössével szemben, amire egyébként nyitott straight flöss húzót floppolt. tehát hibáztatni nem lehet a játékát, inkább én őrültem meg, hogy az est egyetlen magas pocket párt kapok és elvérzik ilyen nyomorék módon:). szóval ezután én lettem kritikus short stack, és az első lapra amit kaptam (A3s) all int toltam, pete fogadta KQ-val, és jött az ászom a floppon, ő meg már nem javult, ergó feldupla+agy manővert hajtottam végre. meg akartam volna húzni magam egy ideig, de aztán valahogy megint feldupléztam, ja egy nagyon necces handben. J10-et kaptam, és 400-ig hívtam vele. csoki kis gondolkozás után rám tolta az all int. nekem meg volt kb. 1000-em, és elegem volt ebből, hogy visszatolta rám, gondoltam, hátha nem fog engem, és akkor valahogy lemákolom, meg már amúgy is a pokol ajtajában táncíroztam, ezért megadtam, lesz-ami-lesz alapon. legnagyobb meglepetésemre csoki J4 suited lapokat mutatott, amelyeket én fogtam ugyebár, és a tizesem is befért, úgyhogy csoklett visszacsúszott short stackbe, és felpumpált engem újra a 2800-3000-sek közé. így ment menegetett az eksön az én szempontbomból, dehát nyilván majd nektek is kéne írni ide néha, mert így egy picit elfogult ez a blog, de hát egyelőre ez van - szóval lényeg a lényeg, a következő kritikus hand nem sokkal ezútán következett, amikor is csoklett preflotty emelt min. raise-t, asszem 200-ig, erre visszacsaptam 600-ig, majd ismételten all in squeezelt engem. nekem A5s lapom volt, neki 56s. gondolkoztam, gondolkoztam, majd életem legjobb megadását követtem el, csak így félvállról. :) mert tényleg belegondoltam, hgoy milyen lapokkal csinál ilyen játékot preflopp, és valahogy nem tudtam erős kézre tenni, ami persze nem azt jelenti, hogy 56-ra tettem, hanem mondjuk K10-re, QJ-re, KJ-re ilyesmire, szóval nagoyn meglepődtem, hogy megadtam ezt az all int, és bár kialakult egy open ended sorhúzó csokinak, mégis kitartott a magasabb kickerű 5-ös párom a riverig.

ekkor már 4500 körül mozogtam, és kaptam rögtön ezután a hand után egy 33-at. pete emelt flop előtt short stack-ként (bocs hogy néhol hiányos az infó, fogalmam sincs, hogy hogy lett pete short stack), 1500-a volt összesen, kb. a flop előtti 300-as raise-t úgy ítéltem meg, hogy középerős lapokkal teheti, de nem tettem pocket párra, úgyhogy behívtam a hármasaimmal. K10-et mutatott, és kitartottak a hármasaim, ezért kiejtettem a petit. :(.

utána csoklett ment bele megint valami elborult baromságba a robi ellen, ismételten egy blöff-all in keretein belül. most már nem mákolta le a robit a csoklett, így megkezdődhetett a heads up.

vér-verejtékezős reszelős komoly hábórúnak néztünk elébe rbnsky-val, be is váltottuk a kis chipeket, nem lesz rá szükség.

ekkor következett az évszázad partyja:D:D

a.) verzió:

kaptam egy 75-öt, 5x5 boardot flattyoltam, robi első beszélő check, én check, törn, vmi sorhúzó, másik alacsony lap, kb. a két ötösön kívül egy kettes és egy hármas volt lenn, robertó nyitott a turnon minimált, ezt megadtam. turnon megérkezett a csoda még egy ötös formájában így kialakult a pókerem. robi megint nyitott egy 300-as raise-el, én erre visszaemeltem 900-ig, majd robi örömmámorban all in hívott, amit természetesen megadtam, és robi legnagyobb meglepetésére nem volt elég a K3o lapja, ugyanis a full house-ját pókerrel vertem. és így lett vége.

b.) verzió:

kaptam egy 75-öt, 5x5 boardot flattyoltam, robi első beszélő check, én check, törn, vmi sorhúzó, másik alacsony lap, kb. a két ötösön kívül egy kettes és egy hármas volt lenn, robertó nyitott a turnon minimált, ezt megadtam. turnon megérkezett a csoda még egy ötös formájában így kialakult a pókerem. robi megint nyitott egy 300-as raise-el, én erre visszaemeltem 900-ig, majd erre robi egy teljes misread, és furcsa döntési ingerencia miatt, 84o lapokkal rámtolta az ÁL in-t, amit ötös pókerrel fél másodperc alatt megadtam. ezek után totál káosz, robi nem értette, hogy mi van, nem értette, hogy mit csinált, kérdezte a mutatásnál hogy "fullod van?".. mondom, nem, pókerem:)... konkrétan 10-15 percig eléggé confused volt a robi, hogy konkrétan egy sorhúzóval próbált blattyolni egy pékert.

ki-ki döntse el rbnsky eddigi játéka alapján, hogy melyik volt a realitás.

szóval miután megnyertem a partyt, kaptam telefonon az infót, hogy SZÜLINAPOM VAN:) ezért örömmámorban úsztam konkrétan. what a way, to celebrate my 3rd bracelet.

szóval igazából isten - vagy nem tudom ki a fene - ledobott nekem a boardra még három ötöst az enyémhez.. durvítás.

aztán piálás, egy kis omaha-hi/lo, majd lépoya. ma meg szülinapoya.

elborulás megborulás szétkészülés happy end. stb.

sajnos csak a saját szemszögömből tudtam megírni ezt a blogot, d emost küldök nektek is meghívót, meg adminisztrátori jogokat, meg minden egyebet, hogy ne legyen ilyen egyoldalú a megközelítés, és ha akartok, írjatok ti is.

elköszönök.

ja és úgy néz ki október ötödikén lesz az ötezres buyines MAIN EVENT. de ez még szervezés+átgondolás alatt áll, tehát nem biztos. de azért az elborulás lesz.

csécsé.

A bejegyzés trackback címe:

https://mechwartpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr78671524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

molnart 2008.09.23. 15:57:24

Szia!
Azt szeretném kérdezni, hogy van lehetőség arra, hogy az oldalunk linkjét kitedd a blogodra? www.royalbonus.com
Amennyiben megoldható úgy kérlek írj a puftai(kukac)freemail.hu címre


süti beállítások módosítása